فرهنگی

ساخت وبلاگ

کاربرگ دوم دبستان

کاربرگ يا پيک ادينه  از تکاليف نسل جديد هستند که با برنامه ريزي و به صورت کاملا هدفمند توسط معلمين طراحي مي شوند و در حال حاضر جايگاه ويژه‌اي بين محصولات کمک آموزشي دارند.

به بياني ديگر کاربرگ ها مجموعه اي از نمونه سوالات و تمرين هايي هستند که با هدف مرور و يادگيري بيشتر مطالبي که دانش آموزان در طول يک هفته‌ي آموزشي فرا مي گيرند، عرضه مي شوند. مطالبي که در پايه دوم دبستان ارائه مي شوند نسبت به محتواي سال اول دبستان از پيچيدگي بيشتري برخوردارند، لذا دانش آموزان به تکرار و تمرين بيشتري نياز دارند که اين امر از طريق به کارگيري کاربرگ يا پيک آدينه صورت مي پذيرد. در ادامه قصد داريم به بررسي اهميت و کاربرد هاي کاربرگ دوم دبستان با جزئيات بيشتر به بپردازيم.

 

اهميت استفاده از کاربرگ دوم دبستان

بسياري از دانش آموزان براي فهم عميق تر مطالب نياز به تکرار و تمرين بيشتري دارند و فرايند يادگيري در آنها از طريق حل تمرين و پرسش و پاسخ تکميل مي شود. از طرفي دانش آموزان از انجام تکاليف سنگين و تکراري که هيچ نتيجه‌اي تاثيرگذاري براي آنها ندارد، شانه خالي مي کنند. کاربرگ ها به گونه اي طراحي مي شوند که مهارت هاي ديداري، شنيداري، خواندن و نوشتن را در دانش آموزان با بهره‌گيري از تمرين هاي متعدد و حساب شده بهبود مي بخشند.

کاربرگ دوم دبستان نشانه با درنظر گرفتن نيازهاي آموزشي کلاس دومي ها و رعايت استانداردهاي آموزشي همراه با ساختار متفاوتي که دارد به عنوان يک تکليف موثر و خلاقانه در کلاس‌هاي درس استفاده مي شود. و به دليل جذابيت بصري، محتواي طبقه بندي شده، تمرين هاي مفهومي  مورد استقبال دانش آموزان قرار مي گيرد. بنابراين مي توان گفت که کاربرگ دوم دبستان از جمله موثرترين و کارآمد ترين ابزارهاي کمک آموزشي مي باشد که يادگيري را براي دانش آموزان دوم دبستان آسان و لذت بخش کرده است.

a3_pp3l.jpg

 

به طور کلي اهميت استفاده از کاربرگ را مي توان در مجموعه کاربردها، فوايد و اثرات مثبت و سازنده‌اي  که بر روي فرايند يادگيري دانش آموزان دارد، خلاصه نمود. از جمله کاربردهاي کاربرگ مي توان موارد زير را نام برد:ا

  •  کاربرگ را مي توان به عنوان يک تکليف متفاوت و خلاقانه جايگزين تکليف هاي تکراري و سنتي نمود.
  • حل کاربرگ يک روش فوق العاده موثر براي جمع بندي و دوره‌ي مطالب درسي پايه دوم دبستان مي باشد.
  • از کاربرگ ها مي توان به عنوان آزمون عملکردي هفتگي و يا ماهانه بهره‌مند شد.
  • مجموعه کاربرگ هايي که به صورت هفتگي ارائه مي شوند يک ابزار مناسب براي دريافت بازخورد از ميزان يادگيري دانش آموزان مي باشد.
  • کاربرگ يک تمرين فوق العاده براي مشارکت و فعاليت دانش آموزان در کلاس درس مي باشد.

 

با توجه به سطح کلاس و نوع نيازمندي هاي دانش آموزان کاربرگ ها کاربردهاي متفاوتي خواهند داشت اما به طور کلي در مقطع دوم دبستان تمامي موارد فوق کاربرد داشته و کارا خواهد بود.

 

فوايد کاربرگ دوم دبستان

 

براي دريافت نتايج مثبت و بهره‌مندي از فوايد کاربرگ بايد توجه داشت که کاربرگ هاي مورد استفاده شده در فرايند آموزش و يادگيري دانش آموزان بايد داراي حداقل ويژگي هاي درنظر گرفته شده براي يک کاربرگ مناسب باشند. سوالات و تمرين ها بر اساس معيارها و استانداردهاي آموزشي تعريف شده باشند، کاربرگ از نظر بصري براي دانش آموزان جذابيت داشته باشد و بخشي از کاربرگ به آموزش مهارت‌هاي زندگي و اجتماعي اختصاص داده شود و در کل علاوه بر آموزش جنبه‌ي سرگرمي نيز داشته باشد.

از جمله فوايد کاربرگ مي توان موارد زير را نام برد:

 

  • حل تمرين کاربرگ هاي هفتگي باعث تثبيت مفاهيم و يادگيري عميق مطالب مي شود.
  • يک متد آموزشي موثر براي شناسايي نقاط قوت و ضعف دانش آموزان و برطرف کردن اشکالات درسي دانش آموزان.
  • آشنايي دانش آموزان با نمونه سوالات بيشتر
  • استمرار در حل تمرين و تمرکز بر مباحث مهم آموزشي
  • افزايش علاقه مندي دانش آموزان به يادگيري و انجام تکاليف
  • مديريت بهينه‌ي زمان براي جمع بندي و دوره‌ي محتواي کتاب
  • مديريت موثر مشارکت و حضور فعال دانش آموزان در کلاس

 

کاربرگ دوم دبستان از جمله ابزارهاي مهم کمک آموزشي هستند که با بهره‌گيري صحيح از آنها مي توان فرايند يادگيري دانش آموزان را به صورت موثر و مستمر بهبود بخشيد و مسير يادگيري را براي آنها هموار ساخت.

 

 

 

 

 

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 136 تاريخ : دوشنبه 24 خرداد 1400 ساعت: 15:54

خريد يخچال فريزر بوش با بهترين قيمت از نمايندگي بوش

در اينجا نگاهي خواهيم داشت بر يخچال فريزر بوش، يخچال سايد باي سايد بوش، يخچال فريزر دوقلو بوش و يخچال توکار با ضمانت بهترين قيمت از نمايندگي بوش.

منبع: نيک صالحي

c3_q4x1.jpg

اگر قصد خريد بهترين مارک يخچال فريزر با قيمت مناسب را براي منزل و يا محل کار خود را داريد و در اين ميان يخچال فريزر بوش را انتخاب کرده ايد بايد بگوييم اين برند آلماني يکي از بهترين توليد کننده هاي اين محصول در دنيا شناخته مي شود که توانسته با قيمت مناسب و کيفيت بسيار بالا نظر بسياري از خريداران را در سطح دنيا را به خود اختصاص دهد و به عنوان بهترين مارک يخچال فريزر شناخته شود ما در اينجا سعي داريم مواردي را مورد بحث و بررسي قرار دهيم که بتواند در انتخاب و خريد يخچال فريزر مناسب به شما کمک کند. در آخر اگر قصد خريد يخچال فريزر بالا پايين بوش، يخچال فريزر دوقلو بوش، يخچال سايد باي سايد بوش و يا يخچال فريزر توکار بوش را براي منزل خود را داشتيد مي توانيد اين محصول را با گارانتي بوش سرويس و ضمانت بهترين قيمت از فروشگاه آنلاين 20 بخر نمايندگي لوازم خانگي بوش در ايران تهيه نماييد، اما اگر قصد خريد حضوري از يک فروشگاه فيزيکي را داشتيد مي توانيد آدرس و تلفن نزديک ترين نمايندگي به محل سکونت خود را دريافت نماييد تا خريدي مطمئن داشته باشيد.

 

يخچال فريزر بالا پايين بوش

يکي از مدل هاي بسيار متداول يخچال فريزرهاي بالا پايين شرکت بوش است که به علت فضاي کمتري که اين نوع يخچال فريزرها اشغال مي کند طرفداران بسيار زيادي دارد که بدنه آن مي تواند سفيد و يا استيل باشد که اين مورد کاملا بستگي به ديزاين و دکوراسيون آشپزخانه شما دارد اما لازم به ذکر است اگر دوست داريد که ست آشپزخانه خود را استيل تهيه کنيد خبر خوب اين است که شرکت بوش از استيل ضد لک در محصولات خود استفاده مي کند که اثر انگشت بر روي آنها باقي نمي ماند و جاي نگراني براي تميز کردن آن نيست.

يخچال فريزر بالا پايين بوش مي تواند به دو شکل باشد فريزر بالا و يا فريزر پايين که هرکدام مزاياي خود را دارند و بيشتر از روي عادت و سليقه اي است اما دقت داشته باشيد مدل هايي که فريزر آنها در بالا قرار دارد فريزر آنها به صورت طبقه اي است اما مدل هايي که فريزر آنها در پايين قرار دارد داراي کشو هستند و اين باعث مي شود تا قرار دادن و يا برداشتن مواد غذايي در آن بسيار آسان تر باشد چراکه با بيرون کشيدن کشو به سمت بيرون دسترسي شما به آن بسيار راحت تر انجام مي شود اما مزيت ديگري که يخچال فريزر بالا پايين بوش با فريزر پايين دارند اين است که به دليل اينکه يخچال در طول روز استفاده بيشتري نسبت به فريزر دارد زماني که شما به يخچال خود مراجعه مي کنيد يخچال کاملا روبروي شماست و دسترسي به آن براي شما بسيار راحت تر است و احتياج به خم شدن براي برداشتن مواد غذايي از آن را نداريد به همين جهت نيز مدلهايي که فريزر پايين هستند در يخچال فريزر هاي بالا پايين بوش کمي پرفروش تر هستند.

اما در ادامه يکي ديگر از امکاناتي که برخي از مدلهاي يخچال فريزر بالا پايين بوش دارند وجود آب سردکن بر روي يخچال است که اين امکان را به شما مي دهد تا اب خنک هميشه در دسترس شما باشد؛ اما دقت داشته باشيد آب ريز در تمام يخچال فريز هاي بالا پايين به صورت قم قمه هست به همين خاطر بهتر است هر بار قبل از پر کردن مخزن آن را به خوبي بشوريد و سپس آن را پرکنيد وجود آبريز بر روي يخچال باعث مي شود درب يخچال بسيار کمتر باز شود که اين باعث کاهش مصرف انرژي در يخچال مي شود، اما اگر خانواده پرجمعيتي داريد مي توانيد يک يخچال سايد باي سايد بوش را براي منزل خود تهيه کنيد و يا مي توانيد به سراغ يخچال فريزر دوقلو بوش برويد.

يخچال فريزر دوقلو بوش

يخچال فريزر دوقلو بوش نيز يکي ديگر از مدل هاي بسيار پرطرفدار محسوب مي شود که معمولا خانواده هاي پرجمعيت طرفدار اين مدل هستند چراکه مي تواند فضاي بسيار بزرگي را براي شما فراهم سازد، اما يخچال فريزر دوقلو بوش يک مزيت بزرگ نسبت به تمام ديگر مدل‌ها دارد آن هم اين است که عمق يخچال فريزر دوقلو 60 سانتيمتر مي باشد که مي تواند دقيقا هم سطح کابينت شما قرار گيرد و چيزي از آن بيرون نزند چراکه عمق تمام کابينت ها به صورت استاندارد 60 سانتيمتر است و اين باعث مي شود دکوراسيون آشپزخانه شما بسيار زيباتر به نظر برسد، طراحي هاي بسيار ساده و زيبا در يخچال فريزر دوقلو بوش باعث شده طرفداران بسيار زيادي داشته باشد و به يکي از مدل هاي بسيار پرطرفدار شرکت بوش تبديل شود، شايد بسياري از افراد به دليل آبريز و يخ ساز اتوماتيک ترجيح دهند که به دنبال يخچال سايد باي سايد بوش بروند به همين دليل شرکت بوش براي اينکه بتواند پاسخگوي نياز مشتريان خود باشد يکي از مدل هاي يخچال فريزر دوقلو بوش را به همراه آبريز و يخ ساز اتوماتيک طراحي کرده است که مي تواند همانند يخچال سايد باي سايد به شير آب متصل شود و اب سرد و يخ قالبي را هميشه براي شما آماده داشته باشد، اما دقت داشته باشيد که يخچال فريزر دوقلو بوش به 120 سانت عرض احتياج خواهيد داشت؛ اما اگر به دنبال يک آشپزخانه مدرن هستيد ما به شما انواع يخچال فريزر توکار بوش را پيشنهاد مي کنيم که به جرئت مي توان گفت که بهترين در نوع خود مي باشد.

 

يخچال سايد باي سايد بوش

يکي از پرطرفدارترين انواع يخچال سايد باي سايد بوش است که با وجود آبسرد کن و يخ ساز بر روي درب آن باعث مي شود اب خنک يخ قلب و خرد هميشه در دسترس شما باشد علاوه بر آن وجود درب بار روي درب اين امکان را به شما مي دهد تا با قرار دادن نوشيدني هاي پرمصرف که ممکن است در طول روز به آن احتياج داشته باشيد ديگر لازم به باز کردن درب يخچال نداشته باشيد که اين موضوع باعث کاهش مصرف انرژي در يخچال سايد باي سايد بوش مي شود، متأسفانه بسياري از خانم ها تصور مي کنند که فضاي يخچال سايد بسيار کمتر از ديگر مدل ها است در صورتي که در واقعيت اين طور نيست در ادامه که ما در مورد واحد اندازه گيري يخچال صحبت مي کنيم بهتر مي توانيد فضاي داخلي آن را اندازه بگيريد و توجه داشته باشيد که وجود طبقات در سايد باي سايد و درب آن اين امکان را به شما مي دهد که بهتر بتواند مواد غذايي خود را تفکيک کنيد و به آن دسترسي داشته باشيد اين يکي از مزيت هاي بسيار خوب در يخچال سايد باي سايد بوش محسوب مي شود تنها مشکل آن به نسبت يخچال هاي دوقلو اين است که عمق سايد باي سايد بسيار بيشتر است و در بيشتر مواقع بين 20 تا 30 سانتيمتر از کابينت شما بيرون مي زند چراکه عمق تمام کابينت ها به صورت استاندارد 60 سانت مي باشد، اما دقت داشته باشيد عمق سايد باي سايد نسبت به ديگر مدل هاي يخچال بيشتر است و چيزي حدود 15 تا 20 سانت از کابينت شما بيرون خواهد زد پس اگر با اين مسئله مشکل داريد به شما پيشنهاد مي کنيم به دنبال يخچال فريزر دوقلو بوش باشيد اما اگر دوست داريد آشپزخانه اي لوکس و ساده داشته باشيد يخچال فريزر توکار بوش بهترين گزينه براي شماست.

 

يخچال فريزر توکار بوش

در سال هاي اخير با مدرن شدن سبک زندگي ها و قرار گرفتن آشپزخانه به عنوان قسمتي از منزل که در ديد است بسياري ترجيح مي دهد از يخچال فريزر توکار بوش و ديگر وسايل توکار استفاده کنند تا بتوانند آشپزخانه اي ساده و مدرن داشته باشند، دقت داشته باشيد که نوع موتور و لولاهاي درب در يخچال فريزر توکار بسيار اهميت دارد چراکه با قرار گرفتن آن در داخل کابينت و نداشتن فضايي براي گردش هوا سيستم خنک کننده موتور از اهميت بسيار بالايي برخوردار است تا در طول زمان آسيبي به موتور وارد نشود به همين خاطر نيز شرکت هاي محدودي داراي اين تکنولوژي هستند اما مورد ديگر وجود لولاهاي بسيار قدرتمند است که به در طول زمان مشکلي براي آن به وجود نيايد دقت داشته باشيد که چوب کابينت شما بر روي آن نصب مي شود که مي تواند وزن بسيار زيادي داشته باشد و اين موضوع باعث آسيب رسيدن به درب يخچال شود، شرکت بوش در اين زمينه داراي يخچال فريزر دوقلو توکار بوش، يخچال بالا پايين توکار بوش و يخچال زير کابينتي بوش مي باشد و يکي از بهترين برندها در اين زمينه محسوب مي شود قيمت يخچال فريزر توکار بوش به نسبت کيفيت و طول عمري که دارد در مقايسه با ديگر برندها غير قابل مقايسه است به همين خاطر نيز شرکت بوش توانسته قسمت بزرگي از اين بازار را در سرتاسر دنيا از آن خود کند.

واحد اندازه گيري يخچال

يکي از مهم ترين در زمان خريد يخچال فريزر دانستن فضايي واقعي آن است که متاسفانه واحد اندازه گيري فوت در ايران به صورت اشتباه براي اندازه گيري يخچال شناخته مي شود در صورتي که واحد اندازه گيري يخچال بر اساس ليتر است که فضاي داخلي يخچال را به صورت واقعي به شما نشان مي دهد در تمام دفترچه هاي راهنما و برچسب انرژي يخچال نيز که مصرف انرژي آن نشان داده شده است اندازه يخچال نيز بر اساس ليتر بر روي آن نشان داده شده است پس اگر قصد مقايسه مدل هاي مختلف را با يکديگر داريد به شما تاکيد مي کنيم اندازه آنها را با ليتر مقايسه کنيد تا فضاي واقعي را به دست آوريد، به همين جهت است وقتي يک يخچال را در فروشگاه هاي مختلف مي بينيد و از فروشنده مي پرسيد که اين يخچال چند فوت است عددهاي مختلفي را مي شنويد چراکه فروشنده فقط به خاطر اينکه شما را راضي کند عددي را به عنوان فوت يخچال مي گويد که اشتباه است و اين مورد مي تواند در انتخاب شما تاثير بگذارد حال اگر فکر مي کنيد که يخچال فريزر دوقلو فضاي بيشتري از يخچال سايد باي سايد بوش دارند بهتر است حجم آنها را بر اساس ليتر با هم مقايسه کنيد تا بتوانيد بهترين تصميم را بر اساس نياز خود بگيريد، پس هميشه دقت داشته باشيد که ميزان ظرفيت داخلي يخچال فريزر براساس واحد ليتر تعيين و اندازه خارجي آن براساس واحد فوت محاسبه مي شود.

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 215 تاريخ : چهارشنبه 19 خرداد 1400 ساعت: 22:26

چگونه با ماشين شخصي به خارج از کشور سفر كنيم؟

اگر قصد مسافرت با خودرو شخصي خود در كنار خانواده تان را داريد، هيچ دلهره اي به خود راه نديد كه شرايط سختي براي انجام اين كار وجود دارد. سپس پيش از هر چيزي در خصوص مدارک ثابتي كه براي سفر به هر طريقي و اصطلاحا خروج از کشور نياز است، در اين بخش بخوانيد. براي استفاده از حمل خودرو برون شهري از خودروبر استفاده مي کنند اما اوضاع براي جابجايي خودرو در خارج از مرز کمي متفاوت است.

 

قدم اول: كاپوتاژ ماشين

كاپوتاژ به معني اخذ مجوز خروج براي خودروهاي شخصي است؛ پس اين مورد يکي از مهمترين فعاليت هايي است كه براي سفر به خارج از مرز بايد انجام دهيد. دو روش براي كاپوتاژ ماشين وجود دارد:
مراجعه به گمرک نزديک به شهر يا محل سکونت
اقدام با كمک يکي از كارگزاران گمرک

مدارک لازم براي اخذ مجوز خروج از کشور با خودرو شخصي

  • مدارک ماشين
  •  مدارک شناسايي مالک
  •  فيش هاي پرداختي براي كاپوتاژ

زمان اعتبار كاپوتاژ خودرو

برگه مجوز خروج از کشور با خودرو شخصي، حدود يک سال اعتبار دارد. نکته مهم اين است كه جواز مذکور براي ماشين به ثبت مي رسد نه براي شخص، پس در صورت فروش وسيله نقليه خود بايد شخصا نسبت به ابطال آن اقدام كنيد؛ توصيه مي شود براي حفظ موارد امنيتي حتما اين كار را انجام دهيد.

 

قدم دوم: دريافت گواهينامه و پلاک بين المللي

شما پس از كاپوتاژ كردن، نياز به دريافت سه مدرک زير داريد كه براي اخذ آن بايد به كانون جهانگردي و اتومبيل راني يا يکي از نمايندگان معتبر آن مراجعه كنيد:
گواهينامه بين المللي
كارت خودرو برون مرزي
پلاک ترانزيت خودرو شخصي

مدارک لازم هنگام مراجعه به كانون جهانگردي و اتومبيل راني
برگه كاپوتاژ
پاسپورت
گواهينامه رانندگي
• 2 قطعه عکس

 

قدم سوم: دريافت بيمه خودرو كاپوتاژ بين المللي

پس از طي همه مراحل بالا در مرحله آخر بايد نسبت به دريافت بيمه خودرو اقدام كنيد؛ اما دقت كنيد كه قانون هاي مربوط به بيمه براي ورود به کشورهاي مختلف يکسان نيست. شما براي مسافرت با وسيله نقليه خود به اين کشور زيبا، نياز به پرداخت هيچ مبلغي براي بيمه ماشين نداريد.

اميدواريم توانسته باشيم ابهامات شما را در زمينه جابجايي خودرو رفع کرده باشيم. شما مي توانيد از خدمات خودروبر پارس براي جابجايي خودرو به صورت برون شهري و درون شهري استفاده کنيد. خودرو بر بهترين مرکزي است که در ايران خودروي شما را از نقطه اي به نقطه ديگر جابجا مي کند.

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 16:14

چگونه با ماشين شخصي به خارج از کشور سفر كنيم؟

اگر قصد مسافرت با خودرو شخصي خود در كنار خانواده تان را داريد، هيچ دلهره اي به خود راه نديد كه شرايط سختي براي انجام اين كار وجود دارد. سپس پيش از هر چيزي در خصوص مدارک ثابتي كه براي سفر به هر طريقي و اصطلاحا خروج از کشور نياز است، در اين بخش بخوانيد. براي استفاده از حمل خودرو برون شهري از خودروبر استفاده مي کنند اما اوضاع براي جابجايي خودرو در خارج از مرز کمي متفاوت است.

 

قدم اول: كاپوتاژ ماشين

كاپوتاژ به معني اخذ مجوز خروج براي خودروهاي شخصي است؛ پس اين مورد يکي از مهمترين فعاليت هايي است كه براي سفر به خارج از مرز بايد انجام دهيد. دو روش براي كاپوتاژ ماشين وجود دارد:
مراجعه به گمرک نزديک به شهر يا محل سکونت
اقدام با كمک يکي از كارگزاران گمرک

مدارک لازم براي اخذ مجوز خروج از کشور با خودرو شخصي

  • مدارک ماشين
  •  مدارک شناسايي مالک
  •  فيش هاي پرداختي براي كاپوتاژ

زمان اعتبار كاپوتاژ خودرو

برگه مجوز خروج از کشور با خودرو شخصي، حدود يک سال اعتبار دارد. نکته مهم اين است كه جواز مذکور براي ماشين به ثبت مي رسد نه براي شخص، پس در صورت فروش وسيله نقليه خود بايد شخصا نسبت به ابطال آن اقدام كنيد؛ توصيه مي شود براي حفظ موارد امنيتي حتما اين كار را انجام دهيد.

 

قدم دوم: دريافت گواهينامه و پلاک بين المللي

شما پس از كاپوتاژ كردن، نياز به دريافت سه مدرک زير داريد كه براي اخذ آن بايد به كانون جهانگردي و اتومبيل راني يا يکي از نمايندگان معتبر آن مراجعه كنيد:
گواهينامه بين المللي
كارت خودرو برون مرزي
پلاک ترانزيت خودرو شخصي

مدارک لازم هنگام مراجعه به كانون جهانگردي و اتومبيل راني
برگه كاپوتاژ
پاسپورت
گواهينامه رانندگي
• 2 قطعه عکس

 

قدم سوم: دريافت بيمه خودرو كاپوتاژ بين المللي

پس از طي همه مراحل بالا در مرحله آخر بايد نسبت به دريافت بيمه خودرو اقدام كنيد؛ اما دقت كنيد كه قانون هاي مربوط به بيمه براي ورود به کشورهاي مختلف يکسان نيست. شما براي مسافرت با وسيله نقليه خود به اين کشور زيبا، نياز به پرداخت هيچ مبلغي براي بيمه ماشين نداريد.

اميدواريم توانسته باشيم ابهامات شما را در زمينه جابجايي خودرو رفع کرده باشيم. شما مي توانيد از خدمات خودروبر پارس براي جابجايي خودرو به صورت برون شهري و درون شهري استفاده کنيد. خودرو بر بهترين مرکزي است که در ايران خودروي شما را از نقطه اي به نقطه ديگر جابجا مي کند.

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 192 تاريخ : پنجشنبه 13 خرداد 1400 ساعت: 2:17

اينستاگرام به زودي امکان ارسال پست از طريق دسکتاپ را فراهم مي‌کند

اخبار اپليکيشن‌ها

 

تاکنون بيشتر ويژگي‌هاي اينستاگرام منحصر به اپليکيشن موبايلي آن بوده که يکي از اصلي‌ترين آن‌ها، امکان ايجاد و ويرايش پست‌ها است. اما از يک سال گذشته روند توسعه نسخه دسکتاپ اينستاگرام در دستور کار قرار گرفته و به گفته يک توسعه دهنده نزديک به اينستاگرام، اين پيام‌رسان در آستانه آن قرار گرفته که امکان ايجاد و ويرايش پست‌ها را از طريق رايانه‌هاي دسکتاپ فراهم کند. با ديجي رو همراه باشيد.

اين منبع همچنين در مورد نحوه کارکرد اين ويژگي نيز اطلاعاتي ارائه کرده است. ظاهراً، سايت دسکتاپ اينستاگرام به شما امکان خواهد داد عکس‌ها و فيلم‌ها را کشيده و رها کنيد، برش دهيد و فيلترهاي مختلف را بر روي آن‌ها اعمال کنيد. همچنين، امکان برچسب‌گذاري افراد و مکان‌ها و رابط کاربري کاملاً شبيه به برنامه موبايلي، از ديگر ويژگي‌هاي نسخه جديد دسکتاپ است.

قيمت دوربين مدار بسته       خريد دوربين مدار بسته

 

 

هنوز هيچ اشاره‌اي به زمان در دسترس قرار گرفتن نسخه جديد دسکتاپ اينستاگرام نشده و قابليت‌هاي جديد فعلاً در مرحله آزمايشي قرار دارند. همچنين، تأکيد شده که تا زمان انتشار نسخه نهايي، ممکن است برخي از جزئيات آن تغيير کنند.

بيشتر بخوانيد: هايک ويژن     نصب دوربين مداربسته

  

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 210 تاريخ : چهارشنبه 12 خرداد 1400 ساعت: 10:10

تکنولوژي ضد ريفلکس IR در دوربين دام هايک ويژن

دوربين دام هايک ويژن با استفاده از تکنولوژي ضد ريفلکس (Anti-IR Reflection ) تعبيه شده بر روي آن
مي تواند در هر شرايط نوري و آب و هوايي، تصاوير با کيفيت و شفافي ارائه بدهد . معمولا دوربين هاي
دام IR در شب تصاوير با جزئيات مناسبي ارائه مي کنند. بيشتر دوربين هاي دام داراي حباب ( هوزينگ
شيشه اي ) هستند تا لنز دوربين را از گرد و غبار و رطوبت محافظت کرده و عمر دستگاه را افزايش دهد.
در طول شب که IR دوربين روشن مي شود در دوربين هاي معمولي حلقه ي ضد نور تعبيه شده بر روي
هاوزينگ مانع از بازتاب بخشي از نور IR به لنز مي شود . با اينهمه در برخي مواقع بخشي از نور IR از بدنه
حباب دوربين بطور مستقيم به لنز دوربين وارد شده و در نتيجه کاربر تصوير تاريکي را مشاهده مي کند
تصور کنيد که بر روي حباب گرد و غبار و رطوبت هم وجود داشته باشد ، در اينحالت با يک تصوير بسيار
بي کيفيت روبرو خواهيم شد.

اما هايک ويژن براي اين مشکل يک راه حل مناسب دارد. استفاده از راهکار ضد انعکاس IR مي تواند مانع
از ورود بازتاب نور ديد در شب به لنز دوربين و کاهش کيفيت تصوير دوربين در شب شود .
در اين فناوري
هايک ويژن از ال اي دي هاي EXIR استفاده مي کند به علاوه فضاي داخل حباب دوربين به گونه اي طراحي
شده است که زاويه تابش نور IR تحت هيچ شرايطي به لنز دوربين بازتابيده نمي شود
همچنين دوربين
به گونه اي طراحي شده تا بتوان آن را در سه محور جداگانه تنظيم کرد که به قابليت 3-AXIS معروف است .

هاوزينگ با طراحي خاص

حباب شيشه اي دوربين دام هايک ويژن داراي دو قسمت مجزا است، ناحيه تصوير برداري و ناحيه مخصوص
عبور نور IR . اين دو ناحيه توسط حلقه ضد نور از يکديگر جدا شده اند که باعث مي شود تا هيچ بازتابي از
نور IR به لنز دوربين تابيده نشود .

تنظيم بصورت 3-AXIS جديد

نوع نصب دوربين مداربسته بايد به گونه اي باشد تا لنز دوربين بتواند به نحو مطلب توسط نور IR آن تغذيه شده و
تصاوير با کيفيتي را در نور کم تصوير برداري نمايد .
از اين رو دوربين هايک ويژن شامل لنز ، LED هاي IR
و بدنه دوربين را مي توان به کمک قابليت 3-AXIS به گونه اي نصب کرد که همواره روبروي محل تصوير
برداري قرار داشته باشد .

مشتريان مي توانند با انتخاب محصولات هوشمند نظارت تصوير هايک ويژن ، نياز هاي نظارتي خود را به
بهترين نحو ممکن پوشش دهند.

 

براي افزايش امنيت شهري به کمک دوربين هاي مداربسته، نيازمند يک سيستم نظارت تصويري قوي هستيد که بتواند با چالش هاي موجود و تهديدات امنيتي در مکان هايي که پتاسيل بالايي در جرم و جنايت دارند به خوبي مقابله نمايد. اين سيستم بايد به طور کامل بتواند تمامي تحرکات و رخداد هاي موجود در ساختمان هاي بلند، ميادين و خيابان هاي بزرگ و … را زير نظر داشته و حتي در روشنايي کم و شب نيز تصاويري با کيفيت مناسب ارائه دهد. دوربين هاي مداربسته Hikvision براي اين چالش ها کاملا آماده اند. محصولات هايک ويژن ويژه نصب در محل کار، ادارات و سازمان ها داراي ويژگي هاي جديد و قدرتمندي بوده که تمامي نيازهاي کاربران را پوشش مي دهند:

دوربين هاي سري PanoVu

با توجه به ساختار اين دوربين ها و ارائه تصاويري وايد و 360 درجه پوشش دهي مناسبي دارند و مي توانند تصاويري با رنگ هاي واقعي و رزولوشن بالا ارائه دهند. از ساير ويژگي هاي اين دوربين ها مي توان به فيلتر آلارم هاي کاذب و ارتقا سيستم رديابي خودکار اشاره نمود که منجر به کاهش هزينه هاي اضافي مي گردند. اين دوربين ها براي ارائه تصاوير از چندين سنسور مجزا بهره مي برند که به راحتي مي توانند تمامي نقاط مورد نظر را پوشش دهند.

مزاياي دوربين پانوراما:

  • پوشش محدوده وسيع تر و نمايش جزئيات بيشتر تنها با يک دوربين
  • کاهش هزينه کار و سخت افزار
  • لذت بردن از تعمير و نگهداري آسان و سيستم عامل هاي به روز

علت تمايز دوربين هاي سري PanoVu هايک ويژن:

  • بهره گيري از لنزهاي وريفوکال و فوکوس اتوماتيک
  • توانايي حفاظت تمام و کمال از مکان مورد نظر توسط مدل هاي outdoor
  • بهره مندي از تکنولوژي EXIR
  • بهره مندي از فشرده سازي H.265 براي صرفه جويي در پهناي باند و فضاي ذخيره سازي.

دوربين هاي دام چند سنسوره

همانطور که در تصوير زير مشاهده مي کنيد امکان تصويربرداري چند وجهي با استفاده از يک دوربين PanoVu، به جاي استفاده از چندين دوربين مدار بسته قديمي در تقاطعي در يک خيابان ميسر خواهد بود. دوربين هاي چند سنسوره سري 6D هايک ويژن، داراي يک طراحي همه جانبه با بهره مندي از 4 لنز داخلي هستند که تصاويري 360 درجه اي را نمايش مي دهند. اين يک انتخاب مناسب براي تمامي کاربري هاي داخلي اعم از مراکز خريد، انبارها و … و همچنين کاربري هاي outdoor مانند تقاطع هاي خياباني، پارک ها و ميدان هاي عمومي است.

دوربين هاي اسپيددام سري DarkFighter

دوربين هاي مداربسته PTZ سريDarkFighter با بهره گيري از تکنولوژي هوش مصنوعي Deep Leaing هايک ويژن داراي عملکرد بهتري براي ارائه تصاوير با  وضوح بالا در شرايط نور کم هستند. با استفاده از سخت افزار هاي جديد و الگوريتم هوشمند مبتني بر هوش مصنوعي Deep Leaing، دوربين هاي  PTZ سري جديد DarkFighter هايک ويژن نه تنها ويژگي هاي جديد قدرتمندي را ارائه مي دهند، بلکه در کاهش و حذف آلارم هاي کاذب کمک بزرگي کرده و عملکرد رديابي خودکار را نيز بهبود مي بخشد.

مزايا:

  • دوربين هايDarkfighter با کيفيت 4K مي توانند تصاويري با وضوح بالاتر و جزئيات بهتر ارائه دهند.

 

  • بهره گيري از فشرده سازي H.265 + منجر به کاهش مصرف پهناي باند و صرفه جويي در فضاي ذخيره سازي مي گردد.

 

  • بهره مندي از سيستم پردازش تصوير VCA پيشرفته که باعث افزايش دقت و حذف آلارم هاي کاذب با استفاده از تکنولوژي هوش مصنوعي Deep Leaing مي گردد

 

  • استفاده از سيستم رديابي خودکار نسخه 2.0 بر اساس تشخيص انسان و خودرو

 

  • دوربين هاي سري DarkFighter داراي عملکرد هوشمندي هستند و  مي توانند بين سوژه هاي انساني و غير انساني تمايز قائل شوند و اهداف مهم را رديابي کنند.

دوربين هاي مداربسته سري ProIP

اين دوربين هاي تحت شبکه انقلابي بزرگ در صنعت دوربين مدار بسته محسوب مي گردند که براي اولين بار به طور همزمان از دو تکنولوژي پيشرفته تصويربرداري در نور کم و ارائه تصاوير با کيفيت بالا در نور شديد استفاده مي کنند. تکنولوژي پيشرفته H.265 نيز منجر به صرفه جويي در مصرف پهناي باند و فضاي ذخيره سازي مي گردد.

1. کدک هاي H.265 / H.265+

H.265 آخرين تکنولوژي کدک هاي فشرده سازي در صنعت نظارت تصويري است که کارايي آن دو برابر H.264 است. شرکت Hikvision با ترکيب H.265 با الگوريتم هوشمند و جديدتري با نام H.265+ توانسته باعث افزايش بهره وري در انتقال تصاوير در يک سيستم مداربسته گردد.

2. بهره گيري همزمان از تکنولوژي DarkFighter & LightFighter

دوربين هاي جديد سري ProIP، که ترکيبي از تکنولوژي Darkfighter و Lightfighter را دارند، مي توانند تصاويري با وضوح بالا چه در شرايط نور کم و چه در نور پس زمينه قوي فراهم کنند. به لطف تکنولوژي DarkFighter، حداقل نور مورد نياز براي تشکيل تصاوير رنگي 0/002 لوکس است. در حالي که در وضعيت نور پس زمينه شديد، تکنولوژي LightFighter با استفاده از قابليت 140dB WDR مي تواند تصاويري يکدست و واضح را ارئه دهد.

4. پوشش ضد رفلکس نور IR

دوربين هاي مجهز به مادون قرمز اغلب از پوشش حبابي براي محافظت از لنز استفاده نمي کنند. اين به اين دليل است که وقتي گرد و غبار و آب به سطح پوشش لنز مي رسد، نور IR باعث تار شدن تصاوير مي گردد. نسل جديد دوربين هاي هايک ويژن داراي پوشش حبابي محافظ براي جلوگيري از اين مشکل هستند.

5. بدون نياز به دانلود پلاگين هاي وب براي پخش زنده

  • پشتيباني از کدگذاري H.265
  • دسترسي حداکثر 8 مگابايتي IPC براي مشاهده زنده يا بازپخش
  • امکان به روزرساني آسان و در دسترس

6. برخورداري از استاندارد حفاظتي و مقاومتي NEMA 4X

NEMA 4X استاندارد انجمن توليد کنندگان محصولات الکتريکي است. بر اساس اين استاندارد محصولات الکترونيکي طوري طراحي مي شوند که در برابر خوردگي و زنگ زدن در محيط هايي که در معرض باران هاي سنگين و برف، در سواحل اقيانوس ها يا درياچه ها، مناطقي با گازهاي حاوي مواد شيميايي و يا گازهاي فيزيکي ، وهستند، مقاوم خواهند بود.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 200 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 19:41

تکنولوژي ضد ريفلکس IR در دوربين دام هايک ويژن

دوربين دام هايک ويژن با استفاده از تکنولوژي ضد ريفلکس (Anti-IR Reflection ) تعبيه شده بر روي آن
مي تواند در هر شرايط نوري و آب و هوايي، تصاوير با کيفيت و شفافي ارائه بدهد . معمولا دوربين هاي
دام IR در شب تصاوير با جزئيات مناسبي ارائه مي کنند. بيشتر دوربين هاي دام داراي حباب ( هوزينگ
شيشه اي ) هستند تا لنز دوربين را از گرد و غبار و رطوبت محافظت کرده و عمر دستگاه را افزايش دهد.
در طول شب که IR دوربين روشن مي شود در دوربين هاي معمولي حلقه ي ضد نور تعبيه شده بر روي
هاوزينگ مانع از بازتاب بخشي از نور IR به لنز مي شود . با اينهمه در برخي مواقع بخشي از نور IR از بدنه
حباب دوربين بطور مستقيم به لنز دوربين وارد شده و در نتيجه کاربر تصوير تاريکي را مشاهده مي کند
تصور کنيد که بر روي حباب گرد و غبار و رطوبت هم وجود داشته باشد ، در اينحالت با يک تصوير بسيار
بي کيفيت روبرو خواهيم شد.

اما هايک ويژن براي اين مشکل يک راه حل مناسب دارد. استفاده از راهکار ضد انعکاس IR مي تواند مانع
از ورود بازتاب نور ديد در شب به لنز دوربين و کاهش کيفيت تصوير دوربين در شب شود .
در اين فناوري
هايک ويژن از ال اي دي هاي EXIR استفاده مي کند به علاوه فضاي داخل حباب دوربين به گونه اي طراحي
شده است که زاويه تابش نور IR تحت هيچ شرايطي به لنز دوربين بازتابيده نمي شود
همچنين دوربين
به گونه اي طراحي شده تا بتوان آن را در سه محور جداگانه تنظيم کرد که به قابليت 3-AXIS معروف است .

هاوزينگ با طراحي خاص

حباب شيشه اي دوربين دام هايک ويژن داراي دو قسمت مجزا است، ناحيه تصوير برداري و ناحيه مخصوص
عبور نور IR . اين دو ناحيه توسط حلقه ضد نور از يکديگر جدا شده اند که باعث مي شود تا هيچ بازتابي از
نور IR به لنز دوربين تابيده نشود .

تنظيم بصورت 3-AXIS جديد

نوع نصب دوربين مداربسته بايد به گونه اي باشد تا لنز دوربين بتواند به نحو مطلب توسط نور IR آن تغذيه شده و
تصاوير با کيفيتي را در نور کم تصوير برداري نمايد .
از اين رو دوربين هايک ويژن شامل لنز ، LED هاي IR
و بدنه دوربين را مي توان به کمک قابليت 3-AXIS به گونه اي نصب کرد که همواره روبروي محل تصوير
برداري قرار داشته باشد .

مشتريان مي توانند با انتخاب محصولات هوشمند نظارت تصوير هايک ويژن ، نياز هاي نظارتي خود را به
بهترين نحو ممکن پوشش دهند.

 

براي افزايش امنيت شهري به کمک دوربين هاي مداربسته، نيازمند يک سيستم نظارت تصويري قوي هستيد که بتواند با چالش هاي موجود و تهديدات امنيتي در مکان هايي که پتاسيل بالايي در جرم و جنايت دارند به خوبي مقابله نمايد. اين سيستم بايد به طور کامل بتواند تمامي تحرکات و رخداد هاي موجود در ساختمان هاي بلند، ميادين و خيابان هاي بزرگ و … را زير نظر داشته و حتي در روشنايي کم و شب نيز تصاويري با کيفيت مناسب ارائه دهد. دوربين هاي مداربسته Hikvision براي اين چالش ها کاملا آماده اند. محصولات هايک ويژن ويژه نصب در محل کار، ادارات و سازمان ها داراي ويژگي هاي جديد و قدرتمندي بوده که تمامي نيازهاي کاربران را پوشش مي دهند:

دوربين هاي سري PanoVu

با توجه به ساختار اين دوربين ها و ارائه تصاويري وايد و 360 درجه پوشش دهي مناسبي دارند و مي توانند تصاويري با رنگ هاي واقعي و رزولوشن بالا ارائه دهند. از ساير ويژگي هاي اين دوربين ها مي توان به فيلتر آلارم هاي کاذب و ارتقا سيستم رديابي خودکار اشاره نمود که منجر به کاهش هزينه هاي اضافي مي گردند. اين دوربين ها براي ارائه تصاوير از چندين سنسور مجزا بهره مي برند که به راحتي مي توانند تمامي نقاط مورد نظر را پوشش دهند.

مزاياي دوربين پانوراما:

  • پوشش محدوده وسيع تر و نمايش جزئيات بيشتر تنها با يک دوربين
  • کاهش هزينه کار و سخت افزار
  • لذت بردن از تعمير و نگهداري آسان و سيستم عامل هاي به روز

علت تمايز دوربين هاي سري PanoVu هايک ويژن:

  • بهره گيري از لنزهاي وريفوکال و فوکوس اتوماتيک
  • توانايي حفاظت تمام و کمال از مکان مورد نظر توسط مدل هاي outdoor
  • بهره مندي از تکنولوژي EXIR
  • بهره مندي از فشرده سازي H.265 براي صرفه جويي در پهناي باند و فضاي ذخيره سازي.

دوربين هاي دام چند سنسوره

همانطور که در تصوير زير مشاهده مي کنيد امکان تصويربرداري چند وجهي با استفاده از يک دوربين PanoVu، به جاي استفاده از چندين دوربين مدار بسته قديمي در تقاطعي در يک خيابان ميسر خواهد بود. دوربين هاي چند سنسوره سري 6D هايک ويژن، داراي يک طراحي همه جانبه با بهره مندي از 4 لنز داخلي هستند که تصاويري 360 درجه اي را نمايش مي دهند. اين يک انتخاب مناسب براي تمامي کاربري هاي داخلي اعم از مراکز خريد، انبارها و … و همچنين کاربري هاي outdoor مانند تقاطع هاي خياباني، پارک ها و ميدان هاي عمومي است.

دوربين هاي اسپيددام سري DarkFighter

دوربين هاي مداربسته PTZ سريDarkFighter با بهره گيري از تکنولوژي هوش مصنوعي Deep Leaing هايک ويژن داراي عملکرد بهتري براي ارائه تصاوير با  وضوح بالا در شرايط نور کم هستند. با استفاده از سخت افزار هاي جديد و الگوريتم هوشمند مبتني بر هوش مصنوعي Deep Leaing، دوربين هاي  PTZ سري جديد DarkFighter هايک ويژن نه تنها ويژگي هاي جديد قدرتمندي را ارائه مي دهند، بلکه در کاهش و حذف آلارم هاي کاذب کمک بزرگي کرده و عملکرد رديابي خودکار را نيز بهبود مي بخشد.

مزايا:

  • دوربين هايDarkfighter با کيفيت 4K مي توانند تصاويري با وضوح بالاتر و جزئيات بهتر ارائه دهند.

 

  • بهره گيري از فشرده سازي H.265 + منجر به کاهش مصرف پهناي باند و صرفه جويي در فضاي ذخيره سازي مي گردد.

 

  • بهره مندي از سيستم پردازش تصوير VCA پيشرفته که باعث افزايش دقت و حذف آلارم هاي کاذب با استفاده از تکنولوژي هوش مصنوعي Deep Leaing مي گردد

 

  • استفاده از سيستم رديابي خودکار نسخه 2.0 بر اساس تشخيص انسان و خودرو

 

  • دوربين هاي سري DarkFighter داراي عملکرد هوشمندي هستند و  مي توانند بين سوژه هاي انساني و غير انساني تمايز قائل شوند و اهداف مهم را رديابي کنند.

دوربين هاي مداربسته سري ProIP

اين دوربين هاي تحت شبکه انقلابي بزرگ در صنعت دوربين مدار بسته محسوب مي گردند که براي اولين بار به طور همزمان از دو تکنولوژي پيشرفته تصويربرداري در نور کم و ارائه تصاوير با کيفيت بالا در نور شديد استفاده مي کنند. تکنولوژي پيشرفته H.265 نيز منجر به صرفه جويي در مصرف پهناي باند و فضاي ذخيره سازي مي گردد.

1. کدک هاي H.265 / H.265+

H.265 آخرين تکنولوژي کدک هاي فشرده سازي در صنعت نظارت تصويري است که کارايي آن دو برابر H.264 است. شرکت Hikvision با ترکيب H.265 با الگوريتم هوشمند و جديدتري با نام H.265+ توانسته باعث افزايش بهره وري در انتقال تصاوير در يک سيستم مداربسته گردد.

2. بهره گيري همزمان از تکنولوژي DarkFighter & LightFighter

دوربين هاي جديد سري ProIP، که ترکيبي از تکنولوژي Darkfighter و Lightfighter را دارند، مي توانند تصاويري با وضوح بالا چه در شرايط نور کم و چه در نور پس زمينه قوي فراهم کنند. به لطف تکنولوژي DarkFighter، حداقل نور مورد نياز براي تشکيل تصاوير رنگي 0/002 لوکس است. در حالي که در وضعيت نور پس زمينه شديد، تکنولوژي LightFighter با استفاده از قابليت 140dB WDR مي تواند تصاويري يکدست و واضح را ارئه دهد.

4. پوشش ضد رفلکس نور IR

دوربين هاي مجهز به مادون قرمز اغلب از پوشش حبابي براي محافظت از لنز استفاده نمي کنند. اين به اين دليل است که وقتي گرد و غبار و آب به سطح پوشش لنز مي رسد، نور IR باعث تار شدن تصاوير مي گردد. نسل جديد دوربين هاي هايک ويژن داراي پوشش حبابي محافظ براي جلوگيري از اين مشکل هستند.

5. بدون نياز به دانلود پلاگين هاي وب براي پخش زنده

  • پشتيباني از کدگذاري H.265
  • دسترسي حداکثر 8 مگابايتي IPC براي مشاهده زنده يا بازپخش
  • امکان به روزرساني آسان و در دسترس

6. برخورداري از استاندارد حفاظتي و مقاومتي NEMA 4X

NEMA 4X استاندارد انجمن توليد کنندگان محصولات الکتريکي است. بر اساس اين استاندارد محصولات الکترونيکي طوري طراحي مي شوند که در برابر خوردگي و زنگ زدن در محيط هايي که در معرض باران هاي سنگين و برف، در سواحل اقيانوس ها يا درياچه ها، مناطقي با گازهاي حاوي مواد شيميايي و يا گازهاي فيزيکي ، وهستند، مقاوم خواهند بود.

 

 

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 161 تاريخ : سه شنبه 11 خرداد 1400 ساعت: 18:53

طراحي سايت صرافي

ساخت صرافي ارز ديجيتال آنلاين با تمامي امکانات ويژه

 اين روزها که بحران کرونا خيلي از اقتصاد هاي دنيا را تحت الشعاع خود قرار داده  و باعث رکود اقتصادي در سراسر دنيا شده است بد نيست بدانيد که جهش ويروسي به نام ميليادرونا ديگر بوجود آمده است و باعث شده  به طور ميانگين هر يک ساعت يک ميلياردر به دنيا اضافه شود.

منبع: https://bit.ly/33Q1gwW

 

 

اين مسئله سبب شده است، توده عظيمي از افراد دنيا براي سرمايه گذاري و کسب سودهاي فراوان به بازار سرمايه و ارزهاي ديجيتال روي بياورند و برخي ديگر از مديران کسب و کارها حتي به فکر داشتن بستري مناسب براي سرمايه گذاري مردم در حوزه ارز ديجيتال شدند.

 

?چنانچه شما به ايده داشتن يک وب سايت خريد و فروش ارز هاي ديجيتال با رعايت استاندارد هاي علم بلاکچين مي انديشيد ميتوانيد به يک شرکت معتبر و با سابقه اي مانند پيام آوا پردازش که در زمينه طراحي سايت صرافي فعاليت ميکند مراجعه و پس از ديدن نمونه کار هاي ثبت شده اقدام به دريافت مشاوره و ثبت سفارش از سوي اين مجموعه باشيد.

 

طراحي سايت صرافي ارز ديجيتال پيام آوا

 

جهت دريافت پروپوزال و اطلاع از نحوه راه اندازي سايت اختصاصي و هم چنين با امنيت بالا مخصوص خريد و فروش ارز هاي ديجيتال با شماره تماس ??????????? بگيريد.

 

طراحي سايت صرافي

چرا ساخت سايت صرافي ارز ديجيتال؟

کسب موفقيت در زمينه ارزهاي ديجيتال همچون بيت کوين و اتريوم و سايت هايي مانند والکس و نوبيتکس که در همين راستا  شکل گرفته اند، مي تواند هرکسي را به شوق آورد تا نسبت به راه اندازي سايت صرافي خود اقدام کند. اما ذکر اين نکته نبايد فراموش شود که طراحي سايت صرافي، نيازمند رعايت يک سري قاعده و قوانين است .

 

ساخت يک وب سايت صرافي بايد به صورت اختصاصي و توسط طراحان و برنامه نويسان حرفه اي سايت که در مورد علوم بلاک چين ها و طراحي سايت اکسچنج و رمز ارز ها اطلاعات دارند، انجام و پياده سازي شود . اگر طراحي سايت شما به صورت اصولي و با رعايت استانداردهاي لازم انجام شود مي تواند تاثير بسيار درخشاني در اهداف شما و رشد اقتصادي در کسب و کار و درآمدتان داشته باشد.

 

 

ارز ديجيتال

طراحي سايت صرافي خريد و فروش ارز ديجيتال

طراحي سايت صرافي و ساخت صرافي آنلاين  يک اقدام حرفه اي از سوي صرافان سنتي است تا از اين طريق خدمات خود را به سمت ارزهاي نو ظهور ديجيتال سوق دهند. همزمان با تغيير و تحولات دو دهه اخير در علم و تکنولوژي ارتباطات امروز شاهد تغييرات بنيادين در پول سنتي و بوجود آمدن مفهومي به نام پول ديجيتال يا ارز ديجيتال هستيم. تجارت به صورت سنتي آن در حال تغيير است و منابع با ارزشي براي خريد و فروش در دنياي ديجيتال بوجود آمده است که وابسته به بانک هاي مرکزي نيست و به شکلي مستقل در ميان مردم جهان رواج يافته است. ارزهايي مانند بيت کوين يا اتريوم و … از اين دست هستند.

 

همانطور که مشخص است ارزهاي ديجيتال نيز به مانند پول معمولي بايد قابليت انتقال داشته باشند و در نتيجه کاملا مشخص است که انتقال ارزي که خود به صورت فيزيکي وجود ندارد تنها در فضاي مجازي اينترنت امکان پذير است. طراحي سايت ارز ديجيتال يک صرافي آنلاين براي ارزهاي ديجيتال در اختيار شما قرار مي دهد که شما مي توانيد از اين طريق با ارائه خدمات خريد و فروش ارز ديجيتال مشتريان و سود خود را افزايش دهيد.

 

شرکت طراحي سايت پيام آوا نمونه هاي موفق زيادي در زمينه صرافي ها را در اختيار شما قرار مي دهد تا به راحتي و بدون هيچ دردسري يک وبسايت حرفه اي در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال داشته باشيد. حتي ما به شما توصيه مي کنيم که وبسايت خود را چند زبانه طراحي کنيد تا علاوه بر ايران بتوانيد خدمات خود را در کشورهاي همساي نيز گسترش دهيد.

https://b2n.ir/728579

 

 

امنيت درطراحي سايت

امنيت بالا در طراحي سايت خريد و فروش و تريد ارز ديجيتال

در طراحي سايت شرکتي شايد دغدغه زيادي از نظر امنيتي نداشته باشيد چرا که ديتاهاي حساسي در چنين وبسايت هايي معمولا نگهداري نمي شود. اما در طراحي سايت فروشگاهي يا وقتي شما يک وبسايت براي خريد و فروش و تريد ارز ديجيتال طراحي مي کنيد قطعا اولين فاکتور براي شما حفظ امنيت اطلاعات کاربران و وبسايت شماست.

 

اين موضوع به قدري حياتي است که اگر سايت خريد و فروش ارز ديجيتال توسط ديگران هک شود شما متحمل هزينه هاي مالي و اعتباري بسياري مي شويد و در نتيجه ممکن است آينده شغلي خود را به راحتي از دست بدهيد.

 

بنابراين امنيت بالاي وبسايت هاي طراحي شده از اولويت هاي شرکت طراحي سايت پيام آوا است. ما با کادري حرفه اي به شما اين تضمين را مي دهيم که وبسايت خريد و فروش ارز ديجيتال که به شما تحويل داده مي شود با پشتيباني حرفه اي شرکت از امنيت در سطح جهاني برخوردار است.

 

از اقداماتي که در زمينه  امنيت اين گونه از سايت ها انجام مي شود مي توان به رمزنگاري بانک هاي اطلاعاتي،رعايت قوانين کشور در زمينه خريد و فروش هاي آنلاين و نمايش آنلاين ارزش هر ارز ديجيتال اشاره کرد. در واقع مي توان گفت با برقراري امنيت براي سايت هاي خريد و فروش ارز ديجيتال مي توانيد موفقيت خود را تضمين کنيد.

 

مزيت طراحي سايت صرافي و ارز ديجيتال  آنلاين؟

از نظر تاريخچه رمز ارز ها مي توان گفت که ارزهاي ديجيتال به همراه بحران مالي سال ???? در آمريکا پديد آمدند و در همان سال ارزهاي ديجيتال به دنيا عرضه شد. ارزهاي ديجيتال را مي توان نوعي پول رمزنگاري شده تعريف کرد که توسط افراد از طريق اينترنت براي پرداخت ها استفاده مي شود. که يکي از مهم ترين و قوي ترين سايت ها در زمينه خريد و فروش ارز ديجيتال سايت بايننس (binance) مي باشد.

 

از سوي ديگر در ايران چند سالي است که متقاضيان براي اين ارزهاي ديجيتال رو به افزايش است. به دليل تحريم ها نيز اين شکل از تجارت با اقبال بيشتري روبرو شده است. صرافي هاي سنتي نيز به طور گسترده به سمت دنياي جديد حرکت کرده اند و امروز شاهد وبسايت هايي هستيم که به صورت آنلاين امکان خريد و فروش اين رمز ارز ها را ايجاد کرده اند.

 

شرکت طراحي سايت پيام آوا طراحي وبسايت براي بيش از پنجاه صرافي در تهران و کرج را در کارنامه خود دارد و از اين رو پلتفرم هاي قوي و منحصر به فردي در اختيار شما قرار مي دهد تا با اطمينان کامل به طراحي وبسايت از اين دست بپردازيد.

 

بخش هاي مختلف طراحي سايت ارز ديجيتال

معرفي و اهم خدمات صرافي ارز هاي ديجيتال

جدول لحظه اي و آنلاين قيمت ارزهاي مختلف

طراحي صفحه نمايش نرخ حواله

طراحي صفحه اخبار و مقالات و آناليز و تحليل بازار

طراحي نمودار آنلاين نوسانات و تغيير قيمت ها

طراحي صفحه خريد و فروش اينترنتي ارز براي انجام معاملات ارزي بصورت مجازي

ايجاد حساب کاربري براي کاربران عضو سايت

طراحي و ايجاد حساب کاربري ويژه براي مشتريان فعال و دائمي

طراحي سيستم تبديل نرخ ارز

طراحي سيستم نقل و انتقال ارز بصورت اينترنتي

طراحي بخش خدمات ارزي برون مرزي

طراحي سيستم عمليات مربوط به حواله‌هاي ارزي

طراحي و پياده سازي بخش تبديل پول به ارز کشور مقصد

طراحي ماشين حساب هوشمند

طراحي قسمت ثبت قيمت ارز مرجع و ثبت اتوماتيک ساير قيمت ‌ها بر اساس نرخ تبديل روز جهاني و سودهاي تعيين شده

طراحي وب سايت صرافي

قيمت طراحي سايت ارز ديجيتال

 

 

همانطور که ميدانيد طراحي سايت ارزهاي ديجيتال ، نياز به امکانات خاص و همچنين نياز به تامين امنيت بالا دارد بنابراين تعرفه ساخت سايت ارز ديجيتال متفاوت از ديگر انواع وبسايت ميباشد.براي طراحي و راه اندازي اين نوع وبسايت بايد موارد مختلفي از جمله سرعت زياد سايت يا امنيت پرداخت ها را رعايت کرد همچنين در طراحي سايت صرافي آنلاين، بايد انواع کيف پول هاي ارزهاي ديجيتال تعريف گردد. بنا به نياز درخواست امکانات هزينه هاي طراحي سايت ارز ديجيتال ميتواند متفاوت باشد . امروزه سايت هاي موفقي همچون نوبيتکس و والکس در زمينه صرافي وجود دارند که سهم زيادي از بازار را در اختيار دارند.   براي کسب اطلاعات دقيق تر از تعرفه قيمت طراحي سايت صرافي آنلاين و سايت هايي که امکاتي مثل سايت هاي والکس و مشابه آن را دارند با مجموعه پيام آوا به صورت مشاوره رايگان در تماس باشيد

نکته پاياني

چند سالي است که خريد و فروش ارزهاي ديجيتال در کشور ما آزاد شده است و از اين رو به سرعت شاهد گسترش اين بازار در کشور هستيم. استقبال زيادي از توليد اين رمز ارزها در کشور ايجاد شده است و در نتيجه پيش بيني مي شود که در سالهاي آتي اين بازار گسترده تر نيز شود.

 

اگر شما نيز قصد داريد با طراحي يک وبسايت در زمينه خريد و فروش ارزهاي ديجيتال به بازار پر سود اين رمز ارزها بپيونديد همين حالا با مشاوران شرکت طراحي سايت پيام آوا تماس بگيريد تا در اسرع وقت بهترين و با کيفيت وبسايت را به شما عرضه کنند.

 

پيام آوا در طراحي گرافيکي سايت هاي خريد و فروش ارز ديجيتال ظاهر آنها را بر اساس رعايت اصول زيباشناختي پياده سازي کرده و از اين طريق نظر هر کاربر و با هر سليقه اي را جذب مي کند. پيام آوا همچنين مي تواند با هزينه هاي اندک تبليغات گوگل را براي سايت شما انجام دهد تا از همان روزهاي نخست بارگزاري سايتتان در رتبه هاي برتر گوگل ديده شويد.

منبع

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 128 تاريخ : شنبه 8 خرداد 1400 ساعت: 0:13

يخچال سايد باي سايد بخرم يا يخچال دوقلو ؟

اگر براي شما نيز سوال شده که يخچال دوقلو بخرم يا يخچال سايد باي سايد؟ به بررسي معايب و مزاياي يخچال فريزر دوقلو و يخچال سايد را حتما در اين جا بخوانيد.

m4_22e6.jpg

به نقل از مرجع تخصصي دکوراسيون داخلي دکونيوز بسياري از افراد در هنگام خريد يخچال و فريزر در ميان دو دسته کلي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد دچار شک و ترديد در هنگام خريد مي شوند يکي از دلايل اين ترديد ميزان ظرفيت و امکاناتي مانند آبريز و يخ ساز اتوماتيک است از همين رو در اين قسمت ما سعي داريم با بررسي انواع يخچال فريزر دوقلو و يخچال فريزر سايد باي سايد همراه شما باشيم تا بتوانيد با دانستن مزيت و معايب هر دو دسته به طور دقيق تر بتوانيد انتخابي آسان تر را انجام دهيد، پيش از آنکه به بررسي جزئي اين دو دسته از محصول بپردازيم لازم است به دو نکته در همين ابتدا اشاره کنيم چراکه اين دو نکته همواره جزو مواردي است که سوال در ذهن افراد به وجود مي آورد، به ياد داشته باشيد که عمق يخچال سايد باي سايد معمولا بين 70 تا 90 سانتيمتر مي باشد که قطعا از سطح کابينت شما بيرون مي زند اما بيشتر انواع يخچال دوقلو داراي عمق 60 سانتيمتر مي باشند که هم سطح با عمق کابينت شما قرار مي گيرد، از همين رو بسياري از افراد به دنبال مدل هايي از يخچال فريزر هستند که هم سطح با کابينت در آشپزخانه قرار بگيرند از اين رو تمايل بيشتري به انتخاب انواع يخچال دوقلو دارند به زبان ساده تر بگوييم اگر شما يخچال سايد باي سايد را براي منزل خود انتخاب کنيد بنا به فوت انتخابي‌ و اندازه‌ اي که انتخاب کرده ‌ايد از کابينت شما بيرون مي ‌زند اما عمدتاً يک يخچال فريزر دوقلو هم سطح با کابينت شما قرار مي گيرد چراکه همان طور که گفتيم داراي عمقي همسان با کابينت يعني 60 سانتيمتر مي‌ باشد اما بايد به اين نکته نيز توجه داشته باشيم که عرض يخچال هاي دوقلو 120 سانتيمتر است اما سايد داراي عرضي بين 90 تا نهايت 95 سانتيمتر مي باشد.

الزاماً يخچال سايد باي سايد کوچک تر از يخچال دوقلو نيست!

بسياري از افراد تصور مي کنند که يخچال دوقلو فضا و گنجايش بيشتري را به نسبت يخچال هاي سايد باي سايد به آنها مي‌ دهد اما لازم است به اين نکته اشاره کنيم که در بسياري از مدل ها با مقايسه ظرفيت آنها ممکن از لحاظ گنجايش داخلي با يکديگر برابري ‌کنند يا برعکس ذهن بسياري از افراد مدل هاي بزرگ يخچال سايد باي سايد ظرفيتي بيشتر از يخچال فريزر دوقلو داشته باشند، لازم است مجدد در اينجا ياد آوري کنيم که عمق سايد باي سايد بيشتر از يخچال دوقلو است، اگر خانواده پرجمعتي هستيد و ظرفيت آن براي شما از اهميت بسياري برخوردار است بايد توجه داشته باشيد که مبناي اندازه گيري يخچال و فريزر بر اساس ليتر مي باشد نه فوت چراکه ليتر مي تواند فضاي قابل استفاده در يخچال فريزر را به شما نشان مي دهد اما متاسفانه در کشور ما بسياري از مردم فوت را معيار اندازه گيري يخچال مي دانند اگر نگاهي به کاتالوگ و مشخصات اين دسته از محصولات بيندازيد، مي بينيد که همه جا گنجايش و ظرفيت بر اساس ليتر ذکر شده است و اين همان علتي است که شما يک مدل را در فوت هاي متفاوت مي شنويد لذا به صورت خلاصه به شما بگوييم حتماً براي مقايسه بزرگي و ميزان گنجايش يخچال فريزر دوقلو و يا يخچال سايد باي سايد ميزان ليتر آنها را مورد مقايسه قرار دهيد.

 

معرفي يخچال فريزر دوقلو

يخچال دوقلو در بسياري از کشورها به عنوان زيرمجموعه ‌اي از انواع يخچال سايد باي سايد به شمار مي ‌رود با اين تفاوت که در انواع يخچال دوقلو شما مي توانيد يخچال و فريزر را به صورت مجزا در مکان هاي متفاوت آشپزخانه تان قرار دهيد و هم سطح کابيت قرار گيرد، همانطور که گفتيم از لحاظ گنجايش و فضاي داخلي يخچال فريزر دوقلو مي تواند ميزان برابري با يخچال سايد در اختيار شما بگذارد از ديگر مواردي که خالي از لطف نيست بدان اشاره کنيم اين است که انواع يخچال سايد باي سايد عمدتاً داراي آب ريز و يخ ساز تمام اتوماتيک هستند که اگر اين امکان براي شما اهميت دارد در مدل‌هاي جديد يخچال دوقلو نيز شما مي‌توانيد مدل‌هايي را ببينيد که اين دو آيتم يعني ابريز و يخ ساز دارا باشند، مي‌دانيم که تاکنون نتوانسته ايد بين دوراهي انتخاب و خريد يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد يک کدام از آنها را انتخاب کنيد پس با ما با بررسي ادامه مزه همراه باشيد تا بتوانيد تصميم قطعي خود را بگيريد.

مزاياي يخچال دوقلو:

در اختيار داشتن فضاي مجزاي يخچال و فريزر: اگر شما از دسته بانوان اي هستيد که تمايل داريد به اينکه دو فضاي کاملاً مجزا براي يخچال و فريزر تان در اختيار داشته باشيد قطعاً خريد يخچال دوقلو مي تواند گزينه اي مناسب براي شما باشد، گنجايش بيشتر در برخي مدل ها به نسبت يخچال سايد باي سايد: درست است که در بسياري از مدل ها ممکن است شما گنجايش بيشتري در مدل هاي يخچال دوقلو در اختيار داشته باشيد اما همان‌ طور که گفتيم اين مورد امري قطعي در ميان برندهاي مختلف نيست براي همين نيز حتما ظرفيت يخچال و فريزر را بر اساس ليتر با هم مقايسه کنيد تا دچار اشتباه نشويد، قابليت چيدمان متفاوت: امکان قراردادن جدا يخچال و فريزر در انواع يخچال فريزر دوقلو مي تواند از مزيت‌هاي اين دسته از کالاها به شمار برود و اگر شما عزيزان داراي آشپزخانه اي هستيد که مي خواهيد در دو فضاي مختلف يخچال يا فريزر خود را قرار دهيد از اين دسته از محصول مي‌ تواند اولويت شما در انتخابتان باشد، عمق مناسب: همانطور که اشاره کرديم عمق بسياري از مدلهاي يخچال دوقلو 60 سانتيمتر و معادل عمق کابينت مي باشد لذا در هنگام قرار دادن انواع يخچال فريزر دوقلو در داخل کابينت آشپزخانه خود شما شاهد بيرون زدگي اين دستگاه نمي باشيد و اين امر کاملاً بنا به سليقه شما مي توانند از مزاياي اين دسته از محصولات به شمار رود.

معايب يخچال فريزر دوقلو

درباره معايب يخچال دوقلو بايد به شما بگوييم که شما در متن هاي مختلف اين مورد به گوشتان مي رسد که يخچال فريزر هاي دوقلو بسيار بزرگتر از مدلهاي يخچال سايد باي سايد هستند اما همان‌طور که گفتيم شما در مقايسه ابعادي و گنجايش داخلي مي توانيد به اين نتيجه برسيد که داشتن ظرفيت بيشتر و يا سطح اشغال جا نمي تواند دليلي بر ظرفيت بيشتر آن باشد، به زبان ساده تر براي شما توضيح داديم انواع يخچال دوقلو داراي عمق کمتر و ارتفاع بيشتري هستند و در يک ديد ممکن است اين حس را به شما بدهد که نسبت به يخچال سايد باي سايد فضاي داخلي بيشتري را در اختيار شما مي گذارد اما در حقيقت پس از مقايسه مي بينيد که همچين ادعايي حقيقت ندارد و اگر شما در فضاي آشپزخانه تان، فضاي کافي براي قرار دادن يخچال و فريزر دوقلو نداريد مي تواند بزرگ بودن آن از لحاظ ابعادي در دسته معايب اين يخچال به شمار ببريد و اين امر تنها به جاي شما در محل آشپزخانه تان بستگي دارد.

يکي ديگر از مواردي که افراد به عنوان معايب يخچال دوقلو نام مي ‌برند وجود آبريز و يخ ساز در يخچال سايد باي سايد در مقايسه با مدل هاي يخچال فريزر دوقلو مي باشد، اما لازم است به اين نکته اشاره کنيم همان طور که در بالا نيز اشاره کرديم برخي از مدل هاي يخچال دوقلو در برندهاي مختلف اين دو آپشن را نيز در تنوع مدل هاي يخچال و فريزر دوقلو مي توانند در اختيار شما قرار دهند، تا اينجا متوجه شده ايد که وقتي مي خواهيم به معايب و مزاياي يخچال دوقلو و يخچال سايد باي سايد اشاره کنيم نمي توان اين موارد را جزو معايب و يا مزاياي آنها دانست چراکه دو مدل کاملا متفاوت با خصوصيات خودشان هستند که بنا بر سليقه و شرايط ما مي تواند جزو معايب و سليقه ما قرار گيرد و نکته اخر اينکه در طراحي کابينت هاي امروز به صورت پيش فرض فضا براي قرارگيري يخچال سايد باي سايد در نظر گرفته شده است.

 

معرفي يخچال سايد باي سايد

همانطور که مي ‌دانيد انواع يخچال سايد باي سايد به صورت يک يخچال و فريزر در کنار هم طراحي شده ‌اند که اگر شما در دسته افرادي هستيد که مي خواهيد در فضاي جمع و جور تر دستگاه خود را قرار دهيد و فضاي بزرگي داشته باشيد مي توانيد يکي از مدلهاي يخچال فريزر سايد باي سايد را براي خود انتخاب کنيد اما بازهم تاکيد مي ‌کنيم که اگر مي‌خواهيد گنجايش و بزرگ تر بودن يخچال دوقلو و يخچال سايد را با هم مقايسه کنيد با نگاهي به ظاهر آنها تصميم نگيريد و با بررسي گنجايش آنها بر اساس ليتر فضاي داخل آنها را مورد بررسي قرار دهيد اما پيش از هر چيز لازم است به اين نکته مهم اشاره کنيم.

از مزيت يخچال سايد باي سايد به نسبت يخچال فريزر دوقلو مي ‌توان عموماً به تنوع بيشترشان در برندهاي متفاوت اشاره کرد اين مدل از انواع يخچال سايد به صورت دو درب معمولاً با پيشرفته ‌ترين تکنولوژي‌ هاي روز دنيا ساخته شده ‌اند اما امروزه مي توانيد اين دسته از محصولات را به صورت سه يا چهار درب نيز مشاهده فرماييد که هر کدام از آنها مي تواند دسترسي راحتي به مکان هاي متفاوت يخچال تان را براي شما مهيا سازد. معمولاً شما در انواع يخچال سايد باي سايد مدل هاي بيشتري نسبت به يخچال دوقلو مي توانيد آبريز و يخ ساز اتوماتيک را مشاهده کنيد پس اگر بخواهيم خيلي عاميانه بگوييم اين مورد يکي از ويژگي‌هاي مدل انتخابي شماست و قطعاً به عنوان يک مزيت و برتري به شمار نمي‌ رود چراکه شما به آساني مي توانيد در مدل ها و تنوع انواع يخچال دوقلو نيز اين قابليت را به همراه داشته باشيد.

منبع: deconews.ir

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 173 تاريخ : پنجشنبه 6 خرداد 1400 ساعت: 3:24

افزايش فروش و درآمد يک هدف اساسي است که زمينه رشد بيشتر را براي کسب و کارها فراهم مي کند. اما از حرف تا رسيدن به اين هدف فاصله زيادي وجود دارد. در اين يادداشت بررسي مي کنيم که کسب و کارها چگونه مي توانند فروش و درآمد خود را افزايش دهند بدون اينکه براي ساختار کلي مالي آن ها و پايداري سازمانشان مشکلي پيش بيايد.

با استفاده از شش روشي که در ادامه مي آيد، قادر خواهيد شد که برند خود را به تعداد بيشتري از مخاطبان بشناسانيد و اطمينان حاصل کنيد که تيم شما دائماً در حال تلاش براي رسيدن به اهداف سازماني است.

 

1. اهداف روشن و مشخص داشته باشيد

اولين قدم تعيين اهداف روشن است. اغلب کسب و کارها رشد، افزايش فروش و افزايش درآمد را به عنوان اهداف اصلي خود معرفي مي کنند. اما اين سه هدف يکي نيستند. به عنوان مثال، افزايش فروش هميشه به افزايش درآمد منجر نمي شود. همچنين رشد و گسترش کسب و کار ممکن است به سرمايه گذاري هايي نياز داشته باشد که در ابتدا منجر به افزايش درآمد نشوند.

قبل از هر چيز، دانستن اينکه به کجا مي خواهيد برويد، بهترين راه براي فهميدن نحوه رسيدن به آن جا است. حتي اگر بهترين ابزارهاي موجود در جهان را در اختيار داشته باشيد، بدون در نظر گرفتن هدف و مقصد مشخص، تلاش هاي تيم شما ثمر بخش نخواهد بود. پس بايد تا حد ممکن در تعيين اهداف خود دقيق شويد. همچنين براي هر کدام از تيم هاي اجرايي اهداف جزئي تعيين کنيد که مطابق با اهداف کلي تر سازمان باشند.

 

مديريت ارتباط با مشتري باعث افزايش درآمد مي شود

 

2.مديريت ارتباط با مشتري را جدي بگيريد

مشتريان از شنيده شدن نظراتشان استقبال مي کنند و مايلند با فروشندگاني که از آنها خريد مي کنند، گفتگو کنند. در واقع آن ها دوست دارند نظرات خود را در مورد تجربه خريد خود بيان کنند خواه به صورت نظرسنجي، صحبت با ديگران و ... اين ويژگي براي تيم فروش شما مزاياي مختلفي دارد.

 

مشتريان نه تنها مي توانند شما را به خريداران بالقوه بيشتر (به شيوه اي موثرتر از بازاريابي عمومي) معرفي کنند، بلکه مي توانند نقايصي را در فرآيند فروش شما مشخص کنند که از هر زاويه اي غير از ديد آنها، به سختي قابل مشاهده هستند.

با ايجاد راه هاي ارتباطي مختلف با مشتريان خود، در اصل در حال دريافت مشاوره رايگان براي بهبود کسب و کار خود هستيد. به عبارت ديگر تا زماني که شرکت شما پذيراي بازخوردهاي مشتريان باشد، مي توانيد در کسب و کار خود تغييراتي ايجاد کنيد که تجربه مثبت مشتري را تضمين کند. نتيجه اين امر افزايش مراجعه، فروش و در نهايت افزايش درآمد خواهد بود.

 

يکي از بهترين ابزار مديريت ارتباط با مشتري براي سازمان ها، نرم افزار CRM است. اين نرم افزار با جمع آوري اطلاعات مختلف مشتريان در يک پايگاه داده مرکزي، دسترسي ساده و سريع به آن ها را براي تيم فروش امکان پذير مي کند. همچنين تيم بازاريابي نيز مي توانند با استفاده از اين داده ها، فعاليت ها و کمپين هاي تبليغاتي خود را به صورت هدفمند و موثر اجرا نمايند.

فرهنگی...
ما را در سایت فرهنگی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : kavoosifar daneshamoozbartar بازدید : 169 تاريخ : سه شنبه 4 خرداد 1400 ساعت: 4:57

لینک دوستان

خبرنامه